Saturday, June 11, 2011

Döntősök bemutatás-Szépségkirálynő 2011-Németh Niki

18 éves vidám, családcentrikus lány vagyok. Nagyon érdekel az idegenforgalom és imádok utazni, új kultúrákat megismerni ,ezért később a turizmus területén szeretnék elhelyezkedni. Ugyanakkor sok mindenre nyitott vagyok, el tudom magamat képzelni a médiában is. Szeretem az extrém sportokat és az autóversenyzés is érdekel.
15 éves koromban elvégeztem egy modelliskolát, azután több országos és nemzetközi szépségversenyen vettem részt. Az eddig elért eredményeimet szeretném megkoronázni a versenyen való szép helyezéssel.
Egy királynő nem csak szép, hanem kommunikatív, közvetlen és barátságos is , én hiszek abban, hogy ezeket a tulajdonságokat magamban hordozom, így Királynőként nemcsak pozitív példát szeretnék mutatni a fiataloknak, hanem segíteni azokon is akik arra rászorulnak.

No comments:

Post a Comment