Sunday, June 19, 2011

Döntősök bemutatás-Szépségkirálynő 2011-Siha Edina

20 éves életvidám lány vagyok. Nagyon érdekel a szépség világa és a modellkedés. Szeretek utazni és új embereket megismerni. Rengeteg dologra nyitott vagyok és keresem az új lehetőségeket. Mindenhez és mindenkihez pozitívan állok, mindig a dolgok jó oldalát nézem. Angolból középfokú nyelvvizsgám van, egy éve intenzíven tanulom az olasz nyelvet. Az idén jelentkeztem a Szegedi Tudományegyetem politológia szakára. Szeretek sportolni. Napi rendszerességgel futok azért, hogy karban tartsam a testem és megőrizzem az egészségem. Télen snowbordozok, nyáron jetskizek, wakeboardozok és quadozok. 7éves korom óta lovagolok, imádom az állatokat,van 2 Beagle kutyám. 15 éves koromban kezdtem el modellkedni és utazni, mint modell. Főleg ázsiába utaztam és dolgoztam, többek közt Bangkokban,Hong Kongban, Szingapúrban, Osakában és Pekingben, de szintén voltak munkáim Európában is. Számos világhírű divatház bemutatóin vettem részt, szerepeltem több reklám filmben és Kínában a Miss City Leisure World 2009-es modellversenyen is jó eredményt értem el. A Szépségkirálynő választásra azért jelentkeztem, mert a nemzetközi modellvilágban elért sikereimre alapozva, kellő tapasztalattal, önbizalommal és tökéletes angol nyelvtudással tudnám képviselni hazámat. Egy királynő főként a természetességre törekszik, kedves, barátságos, energikus és céltudatos. Hiszek abban, hogy én is rendelkezem ezekkel a tulajdonságokkal és szeretném megmutatni, hogy ha bízol magadban és a képességeidben minden sikerülhet.

No comments:

Post a Comment