Sunday, June 19, 2011

Döntősök bemutatás-Szépségkirálynő 2011-Lukács Mercédesz

Lukács Mercédesz vagyok, 22 éves, Székesfehérváron élek családommal. Vendéglátó középiskola után kommunikáció- médiatudomány szakon szereztem diplomát. Tanulás mellett már középiskolás korom óta dolgozom. Foglalkozom rendezvényszervezéssel, a szépségiparban a háttérmunkákban tevékenykedem. Közös családi vállalkozásaink koordinálását is én végzem. Jó időbeosztással mindenre jut időm. Szabadidőmet szívesen töltöm a barátaimmal: futni járunk, moziba, hosszabb túrákat teszünk kutyáinkkal és szervezünk autós kirándulásokat.

Optimista vagyok. Hiszem, hogy az önmegvalósításhoz a munka, az aktív élet, a pozitív hozzáállás sok-sok probléma megoldását lehetővé teszi és út lehet a további boldogsághoz. A családomban nagyon fontos a szeretet, az összhang. Abból élünk, amiért keményen megdolgozunk. Nem várom, hogy minden magától az ölembe hulljon, hanem aktívan teszek a családi harmónia és biztonság megteremtéséért. Szüleim gondos és sokszínű nevelésének köszönhetően zongoráztam, versenytáncoltam és megismertem hazám szépségeit és kulturális értékeit. Imádom a magyar és nemzetközi konyhát. Szeretek utazni. Könnyen kommunikálok és bárkivel megtalálom a közös hangot. Szívesen vállalom a verseny megmérettetéseit, remélem, hogy az eredmény mindenféleképpen saját magamnak és a környezetemnek is örömet s megbecsülést szerez.

No comments:

Post a Comment