Tuesday, June 21, 2011

Döntősök bemutatás-Szépségkirálynő 2011-Gróf Evelin

Gróf Evelin vagyok, 17 éves. Pakson élek édesanyámmal és az 5 éves testvéremmel. A középiskolai tanulmányaimat is Pakson végzem a Vak Bottyán Gimnáziumban.
 A szépségversenyek világába teljesen véletlen csöppentem bele, de nem bánom, sőt nagyon szeretem. :) 14 évesen vettem részt az első szépségversenyemen, melyben különdíjas lettem. Ez után elvégeztem egy modelltanfolyamot, és ezek után több felkérésnek is eleget tettem.  Több szépségversenyen is indultam, melyeken szép eredményt értem el-új bekezdés- A sport kiskorom óta fontos szerepet játszik az életemben. Szinte az összes sportot kipróbáltam, amire csak lehetőségem volt városunkban. Most is rendszeresen sportolok, szeretek futni, kondizni, illetve zumbázni.
 Optimista, maximalista, határozott lánynak tartom magam. Általában amit kitűzök magamnak célul azért harcolok, és minden erőmmel azon vagyok, hogy elérjem. 
 Szerencsés embernek tartom magam, amiért olyan családom és barátaim vannak, akik elfogadtak, és mindenben támogatnak. Ha az ember mögött egy harmonikus, kiegyensúlyozott háttér van, akkor minden sokkal könnyebb és sokkal szebb. :)
A Szépségkirálynőbe azért jelentkeztem, mert szeretném magam megmérettetni, és érdekel, hogy valójában mire is vagyok képes. Ezt a szépségversenyt találom a legszínvonalasabbnak, és már most nagyon boldog vagyok, hogy  sikerült a rengetek szép lány közül a döntőig eljutnom! :)
 

No comments:

Post a Comment