Friday, June 24, 2011

Döntősök bemutatás-Szépségkirálynő 2011-Konkoly Ágnes

Konkoly Ági vagyok, egy 23 éves lány a dunai halászlé fővárosából, Bajáról. A diplomám megszerzése után Budapesten maradtam tapasztalatot gyűjteni, szakmailag fejlődni és német ill. angol nyelvtudásomat hasznosítani.

Vidám, megbízható, családcentrikus és társaságkedvelő személynek tartanak a barátaim, ismerőseim. Kapcsolati értékrendemben első helyen a tartósság, állandóság és a család szerepel. Ezek olyan értékek, melyek manapság sajnos nem a legdivatosabbak, pedig ez adja az élet egyik értelmét.  
A szépség - és a divatipar nem ismeretlen számomra, eddig három szépségversenyen már volt szerencsém részt venni, (Miss Írisz, Miss Internet, Miss Model of the Universe). Utóbbival lehetőséget kaptam, hogy hazánkat a törökországi világversenyen képviseljem, ahol Miss Photogenic különdíjat kaptam.

Családom és barátaim mellett az ezeken elért első helyezéseim bátorítottak arra, hogy „A Szépségkirálynőn” is kipróbáljam magam. Büszke vagyok arra, hogy ilyen gyönyörű és értelmes lányok mellett én is bejutottam a döntőbe, ahol természetesen a verseny keretein belül minden tőlem telhetőt meg fogok tenni a végső győzelemért, hiszen azért ez sem mellékes a részvétel mellett  - a világversenyeken Magyarországot képviselni pedig olyan lenne, mintha címeres mezben Himnuszt hallgatna az ember – felfoghatatlan és álomszerű.

Több divatbemutatón és fotózáson is részt vettem már, és néhány reklámban is szerepeltem. Az utóbbi fél évben a Fem3 csatornánál dolgoztam. A gimnázium alatt 4 éven át versenyszerűen triatlonoztam. Nagyon sokat kaptam ettől a sportágtól, nem csak kitartás, hanem gondolkodásmód terén is. A mai napig imádom a sportot, rendszeresen futok, úszok, biciklizek. Szeretek filmeket nézni, főzni pedig lelkesen tanulok, mert imádom a magyar és az olasz konyhát!

Hogy mi a célom az életben? Remélem, hogy a stabil értékrendem megtartása mellett párhuzamosan, a divat – és szépségiparban ill más, civil szakmában is sikerül megtalálni a számításomat, melyben egy szerető család támogathat a jövőben.

No comments:

Post a Comment