Wednesday, June 15, 2011

Döntősök bemutatása-Szépségkirálynő-Tóth Ildikó

24 éves joghallgató vagyok, Hajdúböszörményben élek és a Miskolci Egyetem Állam- és Jogtudományi Karán tanulok. Jelenleg még jogtörténeti tárgyakat hallgatok, ezért nincs határozott elképzelésem, arról, hogy a jog melyik ágában szeretnék elhelyezkedni. Küllememben és jellememben is a természetességet képviselem, ezért fontos számomra a humor és az őszinteség, imádom a természetet, az állatokat, imádok utazni,szeretek úszni, imádom a vizet, a trópusi helyeket. Odavagyok az extrém sportokért, kifejezetten a téli snowboardozásért. Ugyanakkor szeretek a nyári estéken a kertben olvasni. Szeretem az életet. Latinul és németül tanultam, az angolomat jelenleg is fejlesztem. Legnagyobb előnyöm az akaraterőm és gyorsan tanulok. Korábban rajzot és művészettörténetet tanultam, grafikus művészként végeztem, mindig foglalkoztatott a szépség, a szép megjelenés,a divat, s azt gondolom ez is művészet. A szüleim művészetre neveltek, zongoráztam, doboltam, balettet és jazz- táncot, festészetet és színészetet tanultam, azzal a megkötéssel, hogy kell hogy legyen egy ,,polgári foglalkozásom is".
Majd egy hosszú lefolyású betegség beárnyékolta az életemet, több mint 30 kilót híztam, elvesztettem az életkedvemet, az alakomat, s kezdem feladni az álmaimat. A sikertelenségek hatására egyszer úgy döntöttem újrakezdem. Féltem, hogy nem sikerülhet, de nagyon akartam. Több év alatt 30 kiló feleslegtől sikerült végleg, egészséges életmóddal, szerencsére nyom nélkül, megszabadulnom. Ezután, párhuzamosan a tanulmányaimmal a divat szakma felé fordultam. Tehetséges, fiatal, bemutatkozó fotóművészek modelljeként kezdtem dolgozni, s újra építeni az önbizalmam és karrierem. Ebben a legnagyobb lökés ez a verseny volt, életem egyik legszebb élménye, mikor megtudtam, hogy bejutottam 2011-ben, a döntős lányok közé.
Egy álmom vált valóra, amiről azt hittem, már sohasem lehetséges. 
Többek között a saját történetemmel szeretném visszaadni az emberek hitét és megmutatni, hogy az álmaink igenis teljesülhetnek.

No comments:

Post a Comment