Tuesday, June 14, 2011

Döntősök bemutatás-Szépségkirálynő 2011-Frits Patrícia

Frits Patríciának hívnak, 20 éves vagyok.
  Vidám, barátságos, társaságkedvelő, közvetlen, humoros, magabiztos lánynak tartom magam.
Idén fejeztem be egy 2 éves képzést, személyi edző szakon. A jövőben is ezzel szeretnék foglalkozni, mivel kiskorom óta nagy szerepet játszik a mozgás az életemben. Rengeteg sportot kipróbáltam és szinte mindet versenyszerűen űztem.
Nagyon fontos számomra az egészséges életmód.

11éve fitnessezem. A tavalyi évben Fitness Woman Magyar Bajnoki 3.helyezett lettem.  6 éve pedig a showtánccal is megismerkedtem. Számos hazai és nemzetközi versenyen indultam már. A 2009-es évben az ESDU Dance Masters horvátországi világbajnokságán első helyezést értem el csapatommal. Az összes sporteredményemre nagyon büszke vagyok.

2006-ban elvégeztem egy modelltanfolyamot, aminek köszönhetően különböző modellmunkákon vettem már részt, szépségversenyen viszont még sosem szerepeltem. Mindig is vonzott ez a világ és most éreztem úgy, hogy készen állok arra, hogy bizonyítsak. Emellett szeretném megmutatni magam, tapasztalatokat, élményeket szerezni. Nagyon pozitív visszajelzés, hogy a legszebb 24 lány közé kerültem és úgy gondolom, méltón tudnám képviselni Magyarországot.

No comments:

Post a Comment