Sunday, June 12, 2011

Döntősök bemutatása-Szépségkirálynő 2011-Mészáros Vivienn

Mészáros Viviennek hívnak, 19 éves vagyok. Budapesten élek a családommal. 4 éves korom óta sportolok. 2 évig balettoztam, majd 6 évig versenyszerűen szertornáztam a Ferencváros színeiben, ezt követően 7 évig versenyszerűen fitneszeztem. Jelenleg is központi szerepet játszik a sport az életemben, annak ellenére, hogy sajnos időhiány miatt nem tudok versenyekre készülni. 12 éves korom óta foglalkozom a divat világával. Számos reklámfilmben, divatbemutatón, és fotózáson vettem részt külföldön és Magyarországon egyaránt. Az utóbbi években szépség- és modellversenyeken próbáltam  ki magam, ahol eredményes szerepléseim motiváltak a folytatásra. 
A legbüszkébb a 2008 Novemberében, Kínában megrendezett Miss Model of the World elnevezésű versenyre vagyok, ahol az egyetlen, legígéretesebb modellnek járó különdíjat nyertem el. Jelenleg a Kölcsey Ferenc Gimnázium emelt szintű angol tagozatán tanulok. A későbbiekben újságírással, szerkesztéssel, a médiában történő tevékenykedéssel szeretnék foglalkozni. Emellett nagyon izgalmasnak tartom a kriminológiát, illetve a profilozást is, tehát nem kizárt, hogy a  Rendőrtiszti Főiskolán folytatnám tanulmányaimat. Sokszínű, és mindenre nyitott lánynak tartom magam. Úgy gondolom, hogy az élet számos területén megtudnám állni a helyem.
Fontosnak tartom az idegen nyelvek ismeretét. Angolul felsőfokon, valamint franciául közép szinten beszélek. Terveim közt szerepel az olasz illetve a spanyol nyelv elsajátítása is. Határokat nem látok, ha lehetőségem és időm engedi a továbbiakban még több nyelvvel ismerkednék meg. Nagyon tetszik az orosz, a portugál, és a kínai is. 
Az elmúlt években utazásaim során lehetőségem nyílt jó néhány kultúrát közelebbről is megismerni, és ezáltal a környezetet amiben élek, alaposan átértékelni. Tájékozott és érdeklődő személyiségnek érzem magam,olyas valakinek, aki könnyen alkalmazkodó és rugalmas.
Úgy gondolom mindenki szerencséjének saját maga a kovácsa. Bármilyen lehetőséget is kapunk az élettől, azzal élnünk kell! Úgy kell vele bánnunk, hogy a lehető legjobb dolgok alakuljanak ki belőle, legyen szó bármiről is. Szerencsésnek tartom magam, hiszen nagyszerű emberek támogatnak, akik ösztönöznek, biztatnak, és kitartanak mellettem minden körülmények között. 
Azért jelentkeztem erre a versenyre, mert számos szépség és modell versenyen vettem részt, de mindegyik közül ezt tartom a legnívósabbnak, legszínvonalasabbnak, és itt bizonyítani és sikereket elérni nagy kihívás, én pedig bizonyítani szeretnék. Szeretném, hogy a családom, a barátaim és a közvetlen környezetem büszke legyen rám. :)

3 comments:

  1. Szép vagy nagyon én naggggyon drukkolok Neked:D

    ReplyDelete
  2. Vivi amellett, hogy gyönyörű, okos is, intelligens, céltudatos és rendkívül sokszínű lány egy igazi Szépségkirálynő alkat! Manapság egy ilyen szinvonlas verseny győzelméhez kevés a szépség. Ahhoz hogy valaki megállja a helyét külföldi versenyeken is az országot képviselve, fontos az idegen nyelvek elsajátítása, az hogy az illető magabiztos legyen és a zsűri egy erős kisugárzású lányt lásson. Vivi pontosan ilyen lány és e mellett már számos versenyen részt vett nagyon jó eredményekkel,így bízom benne hogy ezen a versenyen is megállja a helyét, és nagyon drukkolok a győzelméért!! :)

    ReplyDelete
  3. Hajrá Vivi, mi, a barátaidként, mind melletted állunk, és támogatunk, és szurkolunk neked. Gyönyörű vagy és okos, és minden mással is rendelkezel ahhoz, h ezt e versenyt megnyerd, megérdemled, sokat tettél már le az asztalra eddig is, pedig még csak 19 éves vagy, de ezt a címet is jogosan szerezhetnéd meg! :)

    ReplyDelete