Friday, June 24, 2011

A sikeres modell idén Miss World koronájára pályázik

Németh Nikolett a Szépségkirálynő idei döntőse, Magyarország egyik legnevesebb márkájának modellje, számos divatbemutató sztárja. 

Beauty Blog Hungary:A szépségversenyzés mellett ezért jut időd a modellkedésre is ! Számos divatbemutatón találkozhatott már veled a nagyérdemű. A leghíresebb az egyik legismertebb magyar márka a My77. Mikor kezdtél Nálunk bemutatni?

Németh Nikolett:Miután 2009-ben megnyertem a Miss Alpok Adriát megkeresett a márka tulajdonosa,- akinek nagyon nagyra becsülöm munkáját és akit nagyon kedvelek- hogy szeretne velem dolgozni. Rettentően boldog voltam, mert kislány korom óta rajongok a márkáért, sokszor és szívesen hordom, hiszen én is a nőies, ugyanakkor kifinomult darabokat szeretem. Ezután számos fotózáson és bemutatón mutattam be a szebbnél szebb ruháikat. Nagyon szeretek velük dolgozni mert mindig követik az aktuális trendet, sőt utat mutatnak benne és folyamatosan új kollekcióval rukkolnak elő.

BBH:Mennyit jelentett a karriered szempontjából, egy-egy ilyen nagyobb felkérés?
NN:A karrieremet nagy mértékben fellendítették ezek a megjelenések és ehez hozzájárult az is, hogy olyan modellekkel és szépségkirálynőkkel dolgozhatok együtt, akikre mindig is felnéztem és példaképként tekintettem - köztük Papp Lili- Miss Balaton, Maximovits Anett -Miss Hungary, Freire Szilvi- Miss World Hungary, Kaló Jeniffer- Miss Earth Hungary, Gregori Dóri- Miss Hungary, Debreczeni Dóri-modell, Bodri Szilvi.

BBH:Nagy lehetőségek vannak benned, modellként és szépségkirálynőként egyaránt. Melyik áll hozzád közelebb?
Miss World/Universe vagy Vicoria's Secret modell szeretnél inkább lenni:)))

NN:A modellkedés és a szépségversenyek is nagyon közel állnak a szívemhez és véleményem szerint a kettő nagyon jól kiegészíti és segíti egymást, mert minél sikeresebb voltam a szépségversenyek terén annál több modell munkám és felkérésem volt.
A jelenlegi legnagyobb vágyam, hogy Miss World Hungary legyek és hazánkat képviselhessem a világversenyen.

No comments:

Post a Comment