Tuesday, July 5, 2011

Top 7 by You

Sziasztok!

Íme a TI választásotok, az a 7 lány, akik a blog olvasó szerint a legszebbek. Én a Facebookon megkérdeztem, Ti pedig válaszoltatok nézzük a végeredményt:
1. Németh Nikolett (161 szavazat): A mezőny gyönyörű szőke Barbie-ja az olvasóimat is levette a lábukról. Magasan a legtöbben szavaztatok a kedves arcú, klasszikus szépségű lányra. A múlt heti top 7 finalistáim között Niki az első helyen szerepelt, így egyértelmű, hogy én is osztom a véleményeteket. Németh Nikolett  külföldről is elhozhatja azt a koronát, amelyet én most jelképesen a fejére tettem:)
2. Vigmann Bernadett(89 szavazat): Nekem Ő okozta a legnagyobb meglepetést, de tényleg szexy, csinos, szép lány.  Gyönyörű képek készültek róla, fotogén. Miss Universre pedig nem is kell más a sikerhez:) Kívánom Neki, hogyha a valóságban is fejére kerül az a bizonyos korona, a világversenyen is szép eredményt érjen el.
 3.Weisz Fanni(35 szavazat): Ő az a lány, aki sugárzik. Talán nem is csak a szépsége miatt szeretjük annyira, hanem sokkal inkább mindaz a pozitív energia ami ebből a nagyon fiatal lányból árad az vesz minket le a lábunkról. A Miss Earth világverseny pedig, nagy mértékben szól a jótékonykodásról is, amiben Fanni példamutató:)
4.Lipcsei Betta (29szavazat)
5.Szentiványi Szandra (14 szavazat)
6.Regős Lili (8 szavazat)
7. Lukács Mercédesz (6 szavazat)



No comments:

Post a Comment