Thursday, April 28, 2011

Beauty with purpose

A Beauty with purpose a szlogenje a Miss World Charity választásnak, ahol a legtöbbet jótékonykodó királynőt honorálják egy trófeával, ami helyet biztosít számára az elődöntős lányok között. Én azért adtam ezt a címet, ennek a rövid írásomnak, mivel szeretnék Nektek bemutatni egy lányt, aki nagyon fiatal, nagyon szép és nagyon nagy szíve van. Farkas Gréti a tavalyi Királynőben tűnt fel, ám nem sikerült koronát nyernie, mégis hasznos ismertségeket szerzett. A Királynő után pár hónappal elkezdett dolgozni egy fitness teremben, ahol megismerkedett egy sráccal, aki nagyon beteg. Elhatározta, hogy pénzt szerez a gyógykezelésére. Megszervezett egy bulit, amelynek a teljes bevételét Gábor gyógyulására fordították. Végül több mint 600000 Ft gyűlt össze. 
Kérdezem én, hogy tényleg értelmetlenek a szépségversenyek? Csak szépnek lenni nem elég, de a szép lányok figyelmet kapnak és ezt az érdeklődést, fel lehet használni nemes célokra! Vegyük Gréti példáját, aki megmutatta, hogy  a szépségversenyzők nem csak üres babák, hanem nagyon is kedves lányok, akik szeretnék jobbá tenni a környezetüket, segíteni azokon, akiknek szüksége van rá!
Én személy szerint nagyon büszke vagyok Grétire! Remélem, hogy sikerül Vele a jövőben egy rövid interjút összehozni a Blog számára, amelyben Ő mondja el ezt a történetet!
Ha valaki belül is szép az kifelé is sugárzik és azt hiszem, ettől lesz valaki igazán Királynő!

No comments:

Post a Comment