Thursday, April 28, 2011

Interjú Farkas Grétivel!



-Szia Gréti! Te tavaly voltál döntős a Királynő című műsorban. Koronát ugyan nem sikerült nyerned, de biztos vagyok benne, hogy sok mindennel gazdagodtál a versenynek köszönhetően! Elmondanád Nekünk, hogy mit jelentett döntősnek lenni egy ilyen rangos megmérettetésen?
Nagyszerű érzés volt, mikor felhívtak a versenyszervezők, hogy bejutottam a legjobb 21 lány közé és részt vehetek a 2 hetes felkészítőtáborban. Emlékszem 10 percig visítoztam a telefonba,mikor közölték a nagy hírt. Hónapokkal korábban már elkezdtem keményen készülni magára a válogatásokra, de mindez semmiség volt a táborhoz képest ! Mikor ott álltam a színpadon - a nagy izgatottság mellett- nagyon boldog voltam és minden eddigi munkám, fáradozásom megérte.
- Tudomásomra jutott, hogy szerveztél egy jótékonysági bulit az egyik ismerősödnek. Mesélnél Nekünk erről?
Természetesen. Nemrég tudtam meg, hogy egy kedves ismerősöm súlyos betegségben szenved. Nagyon sok módszert kipróbált már, beleértve a kemoterápiát is, de sajnos egyik sem segített neki. Ajánlottak neki egy új, de annál drágább gyógyszert , ami talán meggyógyíthatná őt. Ezt C-vitaminos kúrának hívják, aminek csak egy heti adagja több tízezer forint, de ezt min. 1 évig kéne szednie.
A Királynő által nagyon sok kapcsolatra tettem szert, és segítséget is kértem a buli megvalósításához a Budnight csapattól, ( Antony Barlowtól és Kovács Petitől ).
A nagylelkűségükkel sikerült megvalósítanunk ezt a jótékonysági bulit,amiért nagyon hálás vagyok Nekik.
- Szerintem példa értékű mindaz, amit tettél. Ilyen fiatalon nagyon nagy felelősségtudatra és hatalmas szívre vall, hogy ilyen tevékenységet végez valaki. Gondolkodsz esetleg arról, hogy a jövőben ismét megmérettesd magadat a Miss Wold/ Universe /Earth Hungary címért?
Még fiatal vagyok, bőven van még időm újra indulni, továbbra is nagy álmom az, hogy Miss World /Universe/ vagy Earth Hungary lehessek.
-Ha esetleg sikerülne nyerned, mit gondolsz a Miss World/ Universe/ Earth Hungary címmel járó publicitást és média érdeklődést fel tudnád használni arra, hogy még több ember életét jobbá tedd?
Természetesen, minden erőmmel azon lennék, hogy a médiát felhasználva kórházaknak,beteg- és rászoruló embernek segítsek.Úgy érzem egy Királynőnek kötelessége segíteni másokon, harcolni értékes, jó dolgokért és ami legfontosabb jó példát mutatni az embereknek és persze a kislányoknak,akik szintén arról álmodoznak,hogy egyszer szépségkirálynők legyenek.

No comments:

Post a Comment