Saturday, April 30, 2011

Beauty with Talent-Babinyecz Tímea, Miss Universe Hungary 2010

Babinyecz Tímea a szépségkirálynő, azonban csak kevesen ismerik úgy, mint Babinyecz Tímea a sikeres, profi táncos. Pedig Európa bajnokságon nyert ezüst érmet és hasonló nagy elismeréseket. Most őt szeretném bemutatni egy interjú keretében. Ismerjük meg a tehetséges szépséget!

-Szia Timi!Mikor kezdtél el táncolni?
3 éves koromban anyukám beíratott klasszikus balettra. Később bekerültem egy speciális csoportba, ahol több fél stílust is tanultunk(balett,jazz,társastánc,aerobik) és minden hétköznap voltak óráim. Nagyon szerettem járni táncolni és a tánctanárjaim mondták a szüleimnek, hogy tehetséges vagyok. Ebből kiindulva úgy gondoltuk, hogy akkor mindenképpen folytatom a táncot. Mire kisiskolás lettem már versenyekre is jártam. 8 éves voltam amikor az első versenyemen elindultam disco stílusban. Immáron 12 éve versenyszerűen táncolok,több stílusban is. A mai napig egyáltalán nem bántam meg hogy a szüleim beírattak akkoriban különböző iskolákba,hiszen ma ez a munkám és a hobbim is.
-Milyen eredményeket értél el a táncban?
 Egy évben legalább 3-4 hazai pont gyűjtő és országos versenyen vettem részt és legalább 2 világversenyen. 12 év után ez igencsak sok megmérettetésnek mondható. Természetesen ez a jó pár év és a rutin meg a szorgalom meghozták a jó eredményeket.
A legjobb eredményeim:
Hip-hop stílusban: Szólista ként Európa Bajnoki 2.helyezett.
Csoporttal Európa Bajnoki 5. helyezett.
Disco stílusban Szólóban Magyar Bajnoki 2.hely, Világ Bajnoki 4.hely. Párosban többszörös Magyar Bajnok(4 éven keresztül megvédtük a címünket)
Show táncban: Világbajnoki 3.helyezett szólóval. 
-Mit jelent számodra a tánc?
Jelenleg a Magyar Táncművészeti Főiskola hallgatója vagyok Budapesten. A tánc a hobbim, a munkám az életem. Ebben lelem örömöm és számomra ez egyfajta kikapcsolódás is.  
- A Miss Universen nagyon nagy előnyt jelentett számodra, hogy profi táncos vagy. Milyen érzés volt emberek tízmilliói előtt megmutatni a tehetségedet?
Igen, a Miss Universen Vegasban nagyon nagy élmény volt, hogy bármelyik számban(fürdőruha/estélyi..) az első sorokban álltam. Ez úgy gondolom nagyon nagy dolog, mivel velem együtt összesen 83an álltunk a színpadon és próbáltuk a zsűri ill. a közönség tetszését elnyerni.
A nyitány egy óriási élmény volt,amikor az őrjöngő tömeg az ország zászlókat lobogtatva szurkol minden egyes lánynak és a végpóznál óriási tapsviharral és kiabálással mutatják ki elismerésüket felénk, a Miss Universe Organization valamint a szerkesztők felé.
Természetesen nagyon jó érzéssel töltött el, amikor hallottam hogy úgy emlegetnek: Ó,igen, tudom... Miss Magyarország a táncos. :)
-Mik a terveid a jövőben a tánccal kapcsolatban? Esetleg indulsz valamilyen nagy versenyen?
Igen,folyamatosan,amikor csak vannak versenyek indulok és indulni is fogok legalább még 2 évig. Utána pedig már csak a tanítványaimra szeretnék koncentrálni.
A jövőben mindenképpen azt szeretném, hogy a tánc oktatása legyen a munkám. Természetesen terveim vannak,de csakis a diploma megszerzése után fogom megvalósítani őket. Attól függetlenül, hogy a tánc ilyen mértékben része az életemnek, az elmúlt egy évben a Királynői teendőkre és megjelenésekre jobban odafigyeltem, és a tánc egy picit a háttrébe szorult néha. A jövőben fontosnak tartom, hogy mind a tánc és mind a szépségipar,modellkedés szerves része legyen az életemnek.Mindenkinek csak ajánlani tudom a táncot,mivel nagyon nagy élményt nyújt és mellette formája és karban tartja a testet. :):)


:)

No comments:

Post a Comment