Tuesday, August 9, 2011

Miss International Hungary 2011- döntősök-Tikos Kitty


Tikos Kittynak hívnak, 21 éves vagyok. Nagykanizsán élek családommal. Budapesten, a Magyar Testnevelési Egyetemen tanulok, testnevelő-edző szakon. Életemet a táncnak és a sportnak szentelem 5 éves korom óta. (talajtorna, kötélugrás, akrobatikus látványtánc, RSG, sportaerobik)
Számos országban jártam, megannyi versenyen vettem részt, ahol nagyon szép eredményeket értem el csapatommal.Ha elvégzem az egyetemet szeretnék gyerekekkel foglalkozni, tanítani őket, átadni a tudásomat. A szépségversenyek világa másfél éve kezdett foglalkoztatni, elegendő önbizalmat érzek magamban ahhoz, hogy ezen a területen is kipróbáljam magam. Nem félek a csalódástól, a sport által megtanultam tolerálni az ellenfelet és elismerni ha jobb nálam.

1.Mondj valami olyat magadról, amit a legtöbb ember biztosan nem gondolna elsőre Rólad!
Habár mindig nőiesen öltözködöm és viselkedem, valamint imádom a szép ruhákat, cipőket, szépségipari cikkeket, mégis inkább a fiúkkal találom meg a közös hangot, leszámítva a legjobb barátnőimet.


2.Mi van most a táskádban/mi szokott lenni?
A táskámban mindig nálam van a pénztárcám minden iratommal együtt, kézfertőtlenítő, egy kis smink, kistükör, telefon, parfüm, dezodor.



3.Nevezz meg 3 dolgot, amik nélkül elképzelhetetlen az életed!
 Anyukám, tánc/sport, szerelem.



4.Ha 3 dolgot kívánhatnál mik lennének azok és miért?
Egész életen át tartó egészség a szeretteimnek és nekem, hogy a kisgyerekek ne lehessenek rákosak illetve halálos betegek, hogy lehetőségem legyen segíteni árváknak, szegényeknek, betegeknek, esetleg megmenteni, megváltoztatni az életüket.







No comments:

Post a Comment