Friday, August 12, 2011

Miss International Hungary 2011- döntősök-Ásványi Eszter

Ásványi Eszter vagyok, 20 éves. Jelenleg a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán vagyok harmadéves. Az iskola befejezése után műsorvezető szeretnék lenni, amely kisgyermekkori álmom, és minden erőmmel a megvalósításán dolgozom. Angolul és németül középszinten beszélek, tavaly óta pedig a spanyol nyelvet hoztam fel társalgási szintre. Szeretek utazni, világot járni, más országok kultúrájával ismerkedni.
Gyermekkorom óta meghatározza az életemet a tánc. 6 éves koromtól kezdve néptáncolok, amely ma is fontos szerepet tölt be az életemben. Emellett kipróbáltam magam színpadi táncban is, és tavaly elvégeztem a zumba oktatói képzést. Célom, hogy a bennem rejlő lehetőségekkel egyedi és különleges dolgokat hozzak létre, megvalósítsam önmagam és életem álmát.

1.Mondj valami olyat magadról, amit a legtöbb ember biztosan nem gondolna elsőre Rólad!
Sokan furcsán néznek rám, amikor azt mondom, hogy 6 éves korom óta néptáncolok és szeretem a népzenét. A külsőm alapján elsőre senki sem hinné ezt rólam. 
:)
2.Mi van most a táskádban/mi szokott lenni?
A naptáram, toll, tükör, parfüm és szempillaspirál minden esetben van nálam.
3.Nevezz meg 3 dolgot, amik nélkül elképzelhetetlen az életed!
Harmónia, szeretet, család
4.Ha 3 dolgot kívánhatnál mik lennének azok és miért?
Szerető, támogató társ/család
Sikeres karrier
Annyi kívánság, amennyit csak akarok! :)


No comments:

Post a Comment