Tuesday, August 9, 2011

Miss International Hungary 2011- döntősök-Takács Kitti

Takács Kittinek hívnak, 20 éves vagyok, Dunújárosban élek. Tavaly fejeztem be középiskolás tanulmányaimat a Rudas Közgazdasági Szakközépiskola Kereskedelem-marketing szakán. Azóta elvégeztem egy sportedzői Okj-s tanfolyamot. Jelenleg egy szórakozóhelyen dolgozom hétvégente pultosként. Emellett elvégeztem az Angelface Modellügynökségnél egy középfokú modelltanfolyamot.


1.Mondj valami olyat magadról, amit a legtöbb ember biztosan nem gondolna elsőre Rólad!
Szerintem nem sokan mondják meg, hogy 10 évig versenyszerűen kajakoztam. 2005-ben Országos Bajnokságon 3. helyezést sikerült elérnem, amivel bekerülhettem az akkori kölyök válogatottba :) Emellett ebben a sportágban még számos eredményt sikerült elérnem az évek alatt. Ezenkívül kipróbáltam rengeteg más jellegű sportágat is pl: atlétika, kosár, foci 

Mára már az érmeim száma meghaladja a 100-at is, amire nagyon büszke vagyok! :)


2.Mi van most a táskádban/mi szokott lenni?
Telefon, pénztárca, szemüveg tok, személyes iratok, parfüm, kézfertőtlenítő, szájfény, zsepi, gyógyszer, fülhallgató, hajgumi, toll, labello, spray . Nagyjából ennyi :)



3.Nevezz meg 3 dolgot, amik nélkül elképzelhetetlen az életed!
Erre kérdésre nem lehet jó választ adni, mert embereknek sokkal több dologra van szüksége mint 3, nekem legalábbis mindenképp! ha 3-ra le kellene szűkíteni az biztos, hogy a kiskutyám benne lenne! :))



4.Ha 3 dolgot kívánhatnál mik lennének azok és miért?
Egészséges család, Meg legyen mindenem, amire az életben szükségem van, és kívánhassak még 3-at :) na jó nem a 3. nem tudom mi lenne 



No comments:

Post a Comment