Sunday, August 7, 2011

Zeller Zita: "Ági nagy esélyekkel indul úgy gondolom!"

A napokban derült ki, hogy Konkoly Ágnes Miss Supranational Hungary 2011, így ő utazik idén Lengyelországba. A tavalyi királynőt Zeller Zitát kérdeztem a világverseny nehézségeiről, beszélt Nekünk arról is milyen jó tanácsokkal tudja ellátni utódját, hogyan lehet valaki igazán sikeres egy ilyen megmérettetésen! Szóba került a tavalyi csalódás is, Zita őszintén beavatott az érzéseibe!

-Szia Zita! Te képviselted Magyarországot tavaly a Miss Supranationalon. 
Bemutatnád egy kicsit a versenyt azoknak, akik még nem ismerik?
Zita:A verseny maga nagyon fiatalnak számító nemzetközi szépségverseny,
mindezek ellenére nagyon jó szerevezéssel és készséggel bonyolítjak le. 
3 hetes a verseny,legalábbis nekem ennyi volt. Ez alatt rengeteg helyre vittek 
minket,sokat utazgattunk és megnéztünk minden nevezetességet.
Fáarsztó volt,de ugyanakkor nagyon élveztem a kint töltött időt. 
Ágit is felkészítettem erre,hogy sokat fognak buszozni,ez nagyon kimerítő lesz.

-Nem régen kiderült, hogy idén Konkoly Ági indulhat ezen a versenyen! 
Tudtommal Ti találkoztatok már! Milyen jó tanácsokkal láttad el? Mire 
kell odafigyelni egy ilyen megmérettetésen?
Z.:Én személy szerint,ha tetszik valakinek,ha nem Ágira szavaztam és ezt vállalom is. 
Nekem nagyon tetszik és szimpatikus lány. Igen,találkoztam Ágival. Én ajánlottam fel
 ezt a lehetőséget neki,és itt megint hozzáteszem bárki ment volna idén,nagyon szívesen
 találkoztam volna vele is,hiszen az volt a célom,hogy mint első Supranatipnal Hungary 
elmondjam a tapasztalataimat az "utódomnak" ! Ahogy neki is nekem is érdekem,
hogy jól szerepeljen és úgy gondolom ez így a normális,hiszen
 Én már a saját bőrömön tapasztaltam mire kell számítani kint.
Ágival megbeszéltünk mindent,igyekeztem megnyugtatni és eloszlatni kételyeit,
és biztosítottam a felől,bármi kérdése gondja baja van,nyugodtan írjon vagy kintről Skypeoljunk! :) 
Tetszik Ági nagyon szimpatikus,és gyönyörű,nagy esélyekkel indul úgy gondolom.
 Látom rajta ,hogy komolyan veszi és a legjobbat szeretné kihozni az egészből! 
Nagyon drukkolok neki! A legjobb tanács, amit adni tudok Neki az, hogy MAGÁT ADJA mindig!!
    • Legyen aktív a társasági feladatokban és próbáljon szem előtt lenni!

    • -Csak kevesen gondolják, de a mögött, hogy a legjobb formádat tud hozni a döntő napján nagyon komoly felkészülés áll! Mesélnél Nekünk arról, hogy hogyan zajlik egy ilyen?
      Z.:A felkészülés maga az utolsó helyszínen Krakkóban kezdődött.Ott kezdtük el a finálénak a koreográfiáját tanulni és minden egyéb mást is. Ez nagyon kemény utolsó hét volt.Egész nap próbáltunk, csak kisebb megszakításokkal pihentünk. Nem beszélve a próbák közé beszúrt apró kis programokról.A kint tartózkodás alatt edések,színpadi járás tanuás és hasonlók nincsenek. Mindenki magának alakíthatja az étrendjét,svédasztalos a 3 fő étkezés,így magadra vagy utalva,ehetsz bármit,de számolj a következményeivel.Én odafigyeltem nagyon,de nem nélkülöztem és igyekeztem a legjobb formámat kihozni magamból,bár hozzáteszem nekem nagyon hiányzott az edzés,ha volt időm és energiám elmentem futni.

      -Sokan mondják, hogy egy világversenyen merőben más a "felkészítő tábor", mint a hazai versenyeken, ugyanakkor mindkettő nagyon fárasztó! Kint hogyan készültetek?
      • Z.:Igen valóban merőben más,mint a fentiekben is említettem ,itt nem állítják össze az étrendedet ,magad ura vagy. Valamint nincsenek színpadi járás próbák ill. kommunikációs tréningek,valamint háziversenyek sem és a házi versenyek sokkal több kategóriábol állnak.
      • A legfotogénebb, a legbarátságosabb,az 5 kontinensről a legszebb lány választása( Miss Ázsia,Miss Europe stb..) a legszebb mosoly díja is volt ,ha jol emlékszem, szóval más. De itt inkább az utazásokra helyezik a hangsúlyt

        • -Tavaly te nem kerültél be a top 20-ba, annak ellenére, hogy esélyesként tekintettek rád. Visszagondolva megbántad, hogy indultál a versenyen? Milyen érzésekkel hagytad ott  Lengyelországot? 
          Z.:Igen,valóban sokan esélyesnek mondtak,minimum a legszebb 20-ba a végén,ha az embernek van némi önkritikája akkor látta,hogy van e erre esély avagy nincsen.Én úgy gondoltam a 2-0ba benne kell lennem,de ha nem akkor sincsen semmi gond,de REÁLISAN így éreztem. Ez nem sikerült.Ott akkor összedőlt bennem minden nagyon elkeseredtem,mert nem éreztem igazságosnak.Őszinte leszek,nekem is az a lány szép aki reggel ,smink nélkül is szép,ha letántorog a reggelihez. Ezt nagyon kevés lányra lehetett elmondani,persze a smink mindenkin sokat lendít.:)A szobatársam Hanna Miss Csehország, ő gyönyörű volt, nagyon örültem a sikerének, hiszen második helyezett lett, nagyon büszke voltam/ vagyok rá! Visszatérve a verseny után is nagyon nehezen nyugodtam meg, a szüleim kint voltak és a rokonom,próbáltak nyugtatgatni,de kudarcnak éltem meg az egészet sajnos. A döntő után 3 napra jöttem volna haza,de kijelentettem a szüleimnek,hogy nem bírok itt maradni tovább és már másnap hazajöttem! Mára persze már máshogy tekintek vissza erre az egészre,de csalódott vagyok a nemzetközi versenyek tekintetében,hogy miért azt már megtartanám magamnak. Sokat tanultam a 3 hétből és a nagyon jó barátságokat kötöttem,van akivel mai napig beszélek,sőt Hannahoz úgy volt ki is tudok utazni idén szeptemberben,de ez máshogy alakult. Mindenesetre nagyon drukkolok Áginak és bízom benne,hogy minimum a legszebb 20-ban lesz! :) 
          Köszi Viki!
          -Én is nagyon köszönöm!

No comments:

Post a Comment