Tuesday, August 9, 2011

Miss International Hungary 2011- döntősök-Balázs Dóra



Balázs Dórának hívnak, 20 éves vagyok. Budapestről jöttem a 17. kerületből. Érettségi után elvégeztem egy OKJ iskolát ahol protokollt tanultam és rendezvényszervező szakmát szereztem. Most ősszel fogom folytatni tanulmányaimat a BKF-en kommunikáció és médiatudomány szakon. Hobbim az aerobick és az olvasás, valamint nagyon szeretem az állatokat, nekem is van több.

1.Mondj valami olyat magadról, amit a legtöbb ember biztosan nem gondolna elsőre Rólad!
Nagyon érdekelnek a nem kimondottan nőies sportok például a box, amit a tvben is mindig megnézek akármilyen későn van :) Ezen kívül az összes autós verseny, amiket én is szívesen kipróbálnék. Vezetni is nagyon szeretek. Az összes férfias érdeklődési kör vonzz, például a fegyverek világa. Mostanában el kezdett érdekelni a hazugságvizsgálás is, amiről több könyvet is olvastam és online tanfolyamot is elvégeztem. :)



2.Mi van most a táskádban/mi szokott lenni?
Általában mint minden nőnél, nálam is sok minden megtalálható a táskámban :) Szerencsére most találtam egy olyan darabot ami kívülről pici, de belülre bármi belefér. Ezek a következők: esernyő, neszeszer, fésű tükörrel, hajgumi, pénztárca, kulcs, zsepi, Mp3, telefon, szájbalzsam, szájfény, toll, öko-szatyor, kézfertőtlenítő zselé, testpermet, kézkrém, rágó és egy 1 literes víz is mindig nálam van, mert fontosnak tartom a napi előírt folyadékbevitel mennyiséget betartani. 



3.Nevezz meg 3 dolgot, amik nélkül elképzelhetetlen az életed!
Ami nélkül elképzelhetetlen az életem az a családom beleértve a kutyáimat, a macskámat és a többi szerettemet is, az internet és a szépségápoló szereim :)


4.Ha 3 dolgot kívánhatnál mik lennének azok és miért?
Szeretném, ha olyan sikereket érhetnék el, amik által megismerik az emberek a nevemet; az állatkínzás szűnjön meg mindenhol a világon, mert ők is élőlények és nagyon sok szeretetet tudnak adni, valamint gondtalan jövőt szeretnék biztosítani a családomnak. Persze ezek mellett még sok mást is kívánnék :)



No comments:

Post a Comment