Friday, August 12, 2011

Miss International Hungary 2011- döntősök-Pásztor Edina

Pásztor Edina vagyok, 22 éves kecskeméti lakos. 

Jelenleg a Kecskeméti Városgazdasági Kft. igazgatóságán dolgozom titkárnőként.A modellszakma iránt februárban kezdtem el érdeklődni, beiratkoztam egy híres manöken modelliskolájába, ahol májusban kiváló eredménnyel vizsgáztam. Azóta számos felkérést kaptam, lehetőségem nyílt több neves divattervező ruháit is bemutatni, innen ered a bátorságom, hogy szépségversenyeken is elinduljak.Egész életemet végigkísérte a sport, 13 évig versenyszerűen röplabdáztam, emellett atletizáltam és teniszeztem is. Ma már csak a fitnesz termekben formálom az alakom. Szabadidőmet kedvesemmel és a barátaim társaságában töltöm.

1.Mondj valami olyat magadról, amit a legtöbb ember biztosan nem gondolna elsőre Rólad!
Amit biztosan nem gondolnátok rólam, hogy tini koromban hihetetlenül fiús voltam, állandóan fiúkkal "bandáztam", rövid tüsi hajam volt és még ennél is sokkal vékonyabb voltam. 17 évesen lehetőségem nyílt 10 hónapot eltölteni az USA-ban, ahol felszedtem 20 kilót, megnövesztettem a hajam és elkezdtem "csajosodni" is. A hatás nem maradt el, mikor hazaértem anyukám elsétált mellettem a repülőtéren. :D


2.Mi van most a táskádban/mi szokott lenni?
Alap felszerelés a táskámban: telefon, iratok, pénz, kézfertőtlenítő, zsepi, napszemcsi, sminkcucc, hullámcsatok és hajgumi, valamint a kedvenc gyöngyházfényes ajakápolóm.


3.Nevezz meg 3 dolgot, amik nélkül elképzelhetetlen az életed!
A kedvesem, a családom és a barátaim.


4.Ha 3 dolgot kívánhatnál mik lennének azok és miért?
 Egészséges legyen minden szerettem.
Felhőtlen boldogság természetesen a szeretteimnek.
Több szabadnap, mert már alig van erre az évre!


No comments:

Post a Comment