Wednesday, August 10, 2011

Miss International Hungary 2011- döntősök-Dutka Vivienn

Dutka Viviennek havnak,19 éves vagyok.A Semmelweis Egyetem Egészségtudományi karának hallgatója vagyok. Jelenleg védőnő szakon tanulok,ami mellett hamarosan elkezdem a szülésznő szakot is.Ha sikeresen befejeztem a 2 szakot,akkor szeretném a lehető legjobban kibővíteni a tudásom a koraszülöttek ápolásával kapcsolatban. Világéletemben imádtam sportolni,ezzel tudom a legjobban levezetni a mindennapokban felgyülemlett feszültséget.Legfőbb jellemvonásaim közé tartozik a maximalizmus,optimizmus,megfelelő mértékű kritikusság és a hatalmas akaraterő.

1.Mondj valami olyat magadról, amit a legtöbb ember biztosan nem gondolna elsőre Rólad!
A legtöbb ember talán azt nem gondolná rólam hogy ennyire gyerek-centrikus vagyok és mennyire határozott elképzeléseim vannak a céljaimról.

2.Mi van most a táskádban/mi szokott lenni?
A táskámban van mentes ásványvíz,pénztárca,iratok,kézfertőtlenítő,pár sminkcucc,öszecsukható esernyő.

3.Nevezz meg 3 dolgot, amik nélkül elképzelhetetlen az életed!
Családom,boldogság,célok.

4.Ha 3 dolgot kívánhatnál mik lennének azok és miért?
Az első az lenne hogy boldog legyek,mégpedig itt a belső boldogságra gondolok,amikor az ember bármilyen külső tényezőtől vagy más embertől függetlenül boldog és bármilyen körülményben.
A második az lenne hogy megtaláljam azt az embert aki teljes mértékben kiegészít és aki értem van,én érte vagyok.A harmadik pedig hogy sikeres legyek a majdani munkámban. A legjobban és leghatékonyabban tudjam végezni a munkám. Illetve ide sorolnám még azt hogy mindent célomat elérjem,amit kitűzök magam elé.

No comments:

Post a Comment