Saturday, June 11, 2011

Döntősök bemutatása-Szépségkirálynő 2011-Vigmann Bernadett

aA nevem Vigmann Bernadett. 18 éves, barátságos és jókedvű lány vagyok. Nagyon fontos nekem a családom és a barátaim.
Idén érettségiztem és a Budapesti Kommunikációs Főiskola Turizmus és Vendéglátás szakára szeretnék tovább tanulni.
Szabadidőmben szívesen sétálgatok és próbálok minél több új dolgot kipróbálni.
Szeretek focit és Forma1-et nézni és szurkolni a kedvenceimnek.
16 éves korom óta modellkedem, a modelltanfolyamot is ilyenkor végeztem el. Több szépségversenyen indultam már és az eredményeimre nagyon büszke vagyok.
Azért jelentkeztem A szépségkirálynőbe, hogy az emberek megismerjenek és több lehetőséget kapjak a modellszakmában és persze szeretném megnyerni is ezt a versenyt, mert úgy gondolom, megállnám a helyemet a világversenyen.
Jelenleg ez a legfontosabb célom a jövőmre tekintve.
Foto:Gotthard Ádám

No comments:

Post a Comment