Friday, June 24, 2011

Döntősök bemutatás-Szépségkirálynő 2011-Mihályi Mariann

Mihalyi Marianna vagyok, 26 éves.
Nyíregyházán lakom.
Szüleimet segítem a családi vállalkozásban.
Van egy tündéri kisöccsém, akire a világon a legbüszkébb vagyok. A múlt héten nyerték meg az Országos Diákolimpiát és mellette kitűnő tanuló.
Nagyon szeretem az állatokat! Van egy tündéri Yorkim, Manó.
Lassan már 24 éve vegetáriánus vagyok mert nagyon sajnálom az állatokat!
Már egész kicsi korom óta ha tudom támogatom az Állatbarát Alapítványt. Ők tényleg még az apró dolgoknak is nagyon tudnak örülni.
Ha Királynő lennék mindenképp az árva sorsra kerülő állatkákon segítenék először, valamint az Állatkínzás ellen lépnék fel drasztikusan.
 
Már gyerek koromban is aktívnak számítottam. Éveken keresztül balettoztam, lovagoltam, társas táncoltam, zongoráztam, úsztam és teniszeztem.
 
Imádok vezetni, utazni, új dolgokat-helyeket megismerni.
 
Kedves, kommunikatív, megbízható, magabiztos és romantikus nőnek tartom magam és hiszem, hogy ezekkel a pozitív tulajdonságokkal méltó lennék a koronára.
 
Számomra ez a verseny több szempontból is nagyon fontos. Az első, hogy láthassam a szüleim boldog arcát. Gyerek korom óta tényleg a lehetőbb legtöbb mindent megadtak nekem amit csak tudtak. Nagyon büszke vagyok arra amit elértek és szeretném ha most ők lennének rám. Apa mindig arra tanított, hogy soha se elégedjek meg azzal ami van, mindig többre törekedjek; ezt a nevelést gyerek fejjel még nem értettem de most már igen; és így állok a versenyhez is.  
 
A másik ok, hogy a Koronával megkapnám azt az ismeretséget amivel már tudnék segíteni az állatokon.
 
Meg persze szerintem minden igazi nő álma, hogy egyszer királynő lehessen. Remélem az álmom hamarosan valóra válik! :)
 

No comments:

Post a Comment