Monday, June 20, 2011

Döntősök bemutatás-Szépségkirálynő 2011-Lipcsei Betta

Lipcsei Betta vagyok 23 éves. Budapesten élek, de Szarvason nőttem fel, 15éves korom óta modellkedéssel foglalkozom. Az itthoni modellmunkák és a filmszerepek mellett, külföldön is, Kínától – Spanyolországig sok helyen dolgozhattam, mint fotómodell. Érdekes és tanulságos volt a külföldön töltött idő, mivel a munka mellett nyelvet tanulhattam, és más kultúrákat ismerhettem meg. Jelenleg a Szent István Egyetemre járok kommunikáció és médiatudomány szakra, angolul kiválóan beszélek, középfokú nyelvvizsgám van, jelenleg olaszul tanulok.
A Sport televízió, Harmadik Félidő című futballshowjában dolgozom, mint műsorvezető. A sport és azon belül a foci mindig jelen volt az életemben. A bátyám kisgyerek kora óta focizik, és az életem része lett a hétvégi meccsre járás. A futball szeretettemnek köszönhetem, hogy ekkora bizalmat kaptam és a szigorúan férfiak alkotta futball világban nőként elfogadtak, és egy két és fél órás élő adásban dolgozhatok.
Rengeteg tapasztalatot szereztem a modellkedéssel töltött évek alatt, önállóságot és magabiztosságot adott, hogy több országban éltem, az élő adások során pedig nagyon sokat tanultam és fejlődtem. Úgy érzem ennyi tapasztalattal a hátam mögött, most jött el az idő, hogy kipróbáljam magam egy szépségversenyen. Célom, hogy Magyarországot képviselhessem egy nemzetközi versenyen.
Gyerekkorom óta rendszeresen sportolok, jelenleg futok és aerobikozok. Szeretek jógázni is, hiszen a külső-belső harmónia nagyon fontos számomra.
Szeretném megmutatni, hogy egy vidéki kisvárosból is bárhova eljuthatsz, bármilyen extrém célod is legyen valóra válthatod, ha hiszel magadban, és bátran vállalod azt, aki vagy.

No comments:

Post a Comment