Thursday, June 16, 2011

Döntősök bemutatás-Szépségkirálynő 2011-Szunai Linda

Szunai Linda vagyok, 18 éves. Budapesten születtem, jelenleg pedig Budakeszin élek édesanyámmal. Az idei év volt az utolsó a gimnáziumban, ezután pedig jogi egyetemen szeretnék továbbtanulni.
9 éves koromban elvégeztem egy modelliskolát. Azóta folyamatosan foglalkozom modellkedéssel. Eleinte mint gyermekmodell majd tiniként jártam divatbemutatókra illetve fotózásokra. Sok szépségversenyen vettem már rész, általában nagyon szép eredmányekkel.
A sport mindig fontos szerepet játszott az életemben. Ritmikus sportgimnasztikáztam majd 6 évet versenyszerűen röplabdáztam. Jelenleg rendszeresen járok edzőterembe, kangoozok és röpizni is szoktam hobbyból.
Én magamat egy nagyon vidám lánynak tartom. Optimista vagyok és igyekszem ezzel a környezetemre is hatni. Imádok élni és megpróbálok a jó dolgokra koncentrálni.(bár ez nem mindig könnyű)
Édesanyámmal kivételes a kapcsolatom. Ő nem csak a az anyukám, hanem a legjobb barátnőm is, a másik felem. Ő az akire bármikor számíthatok és bármit elmondhatok neki. Nagyon nagy hatással van rám, az ő tanácsait mindig megfogadom!
A Szépségkirálynőbe azért jelentkeztem mert ez a verseny koronázná meg életem eddigi munkásságát.

No comments:

Post a Comment