Wednesday, June 15, 2011

Szépségkirálynő 2011-Top 7- 1st prediction

A külföldön annyira divatos, a végeredményt előrevetítő, "hot picks" mintájára úgy gondoltam én is vállalkozok egy kis esélylatolgatásra. Igaz, még nagyon korai bármilyen kijelentést is tenni és a szépség természetesen nagyon relatív, de itt az én személyes top 7-em:
1. Németh Nikolett: Ő a tökéletes királynő minden szempontból. Gyönyörű arc, fantasztikus alak, kifutós tapasztalat, jó kommunikációs készség. Szerintem Ő akár Alexandria nyomdokaiba is léphetne, ha ő képviselné hazánkat idén Londonban a Miss World világversenyén.
2. Regős Lili: Ő ismerős lehet 2009-ből. Azóta két év telt el és Lili mind alakilag mind arcilag nagyon sokat fejlődött. Tipikus Miss Universre való lány. Sportos test, szexi külső.
3. Weisz Fanni: Fanni nagyon hosszú utat járt be ameddig sikerült Neki bekerülnie a döntős lányok közé, de szerintem ez még nem a végállomás, a bár fogyatékkal élő, de nagyon szép lány fejére idén korona kerül.
4. Lipcsei Betta
5.Konkoly Ágnes
6. Pótári Laura
7. Bertók Maya


No comments:

Post a Comment