Friday, June 17, 2011

Döntősök bemutatás-Szépségkirálynő 2011-Katona Renáta

Katona Renáta vagyok, 19 éves tanuló. Kecskeméten folytatom tanulmányaimat egy Kereskedelmi és közgazdasági szakközépiskolában. Jövőre fogok érettségizni, mivel 5 éves két tannyelvű osztályba járok és 1 évet halasztottam, amíg Angliában jártam középiskolába. Középfokú angol nyelvvizsgával rendelkezem, de nagyon szeretnék megtanulni spanyolul is. Nagyon megszerettem azt a kultúrát, amiben az angolok élnek. Bármikor szívesen visszamennék. Szeretek utazni és belekóstolni más országok szokásaiba, kultúrájába. Az utazáson kívül a sport és a divat szerelmese vagyok. Gyerekkorom óta sportolok.Versenyszerűen atletizáltam és karatéztam . Karate sportágban Ifjúsági Európa Bajnok lettem. Abban az évben miniszterelnöki elismerő oklevelet kaptam a kiváló eredményem miatt és erre nagyon büszke vagyok. Mostanában aerobikkal és wakeboard-dal tartom formában magam, ha lesz időm felkészülni a Wakeboard Magyar Bajnokságra, akkor szeretnék részt venni rajta.
A divat… úgy gondolom nincs olyan lány, aki ne szeretné. Még az is lehet, hogy a tanulmányaimat a divatmarketing felé irányítom, de még kitudja. :):)
Részt vettem mar számos szépségversenyen és a modell szakmába is belekóstoltam. 3 éve indultam utoljára szépségversenyen, akkor megválasztottak Kecskémet Szépének. Úgy gondolom elég érett vagyok ahhoz, hogy a Szépségkirálynőn elinduljak es harcoljak a koronáért. Vágyaim közé tartozik, hogy képviselhessem Magyarországot az egyik világversenyen. Úgy gondolom, megállnám a helyemet más országok királynői mellett. Ahogy az eddigi versenyeken is, sport vagy szépségverseny, most is győzni jöttem:) Számomra,,Lehetetlen nem létezik" (:

No comments:

Post a Comment